Duke

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Usch

Av Jessica Olsson - 11 januari 2010 11:21

min hund e inte helt kry idag... Började i morse att han såg lite lojj ut och hade inte alls samma halvjobbiga go som han brukar ;) Men sen gick vi och skopade upp lite mat, som han inte slängde sig över... Två ggr sa jag "Varsågod", men han bara gick därifrån. Då kan man konstatera att något inte är bra med honom. Han är ett matvrak och slänger sig alltid över maten, gluffsar i sig allt på nån minut och sen är han fit-for-fight för prommis och springer och ställer sig vid dörren...

Men han åt till sist, i omgångar, och fick nästan i sig allt. Sen gick vi ut för en liten morgonrastning och då rastade han av sig väl. Nu vilar han, ska gå och pussa om honom!


Några favorit i repris så man får ett leende på läpparna :)


  I husses famn, på första lägret :)   Hemma å busar!

Innan valpträffen, bus med syrran!!  

 
 
Frida

Frida

12 januari 2010 08:29

Men lilla hjärtat.... Han kanske har satt i sig något olämpligt?
Hoppas det vänder snart.
Ring om det är något du vill bolla :-)

Kram till er alla och en extra krya-på-dig-puss på tjocknäsan!

http://www.deveritas.se

 
Frida the Urmamma :-)

Frida the Urmamma :-)

15 januari 2010 10:49

Fy fabian vad söt han var!!!! Och är... :-)
Pussar från Urhemmet!

http://www.deveritas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards