Duke

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Idag

Av Jessica Olsson - 15 juni 2010 20:32

har vi varit på en liten hundpromenad!

Via min "hundpromenad-sida" på FB så hittade vi varandra, och det visade sig snart vara en tjej som jag gått i samma skola med, när vi var små :-)

Hon har liksom jag, en härlig rottweiler, och vi kom överens om att träffas idag. Duken skötte sig otroligt bra. De fick hälsa på varandra och sen gick vi en liten promis, Duke gick riktigt fint trots att han hade en härlig tik bredvid sig - som han då fått morsa med!


Vi gick till en rastgård och där fick de hälsa ordentligt samt busa. Men det var som vanligt... Duken är alldeles för vild och tikarna är inte alls överförtjusta i hans hårda sätt. Men det lilla som blev, blev fullt röj...


DeVeritas Duke Dandelion och Strandsmedjans Luzza in action

        

 
 
linaa & Luzza

linaa & Luzza

15 juni 2010 21:11

haha ser att dina bilder blev sisådär lika bra som mina... haha... inte lätt o fota hundar:D
Får ses igen snart:D så luzza tuffar på sig lite.

http://www.linaabjornemalm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards