Duke

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Besök hos BM

Av Jessica Olsson - 20 februari 2012 16:14

Japp, åter hemma igen efter ett besök hos barnmorskan. Allt var kanon- bra blodtryck som alltid och fina hjärtljud från bebbe. Magmåttet var detsamma som sist, men det är inget ovanligt då det kan bli så när bebbe sjunkit ner lite mer. Fick en tid till, så får vi se om jag kommer att använda den... Förhoppningsvis inte :-D Det är i så fall sista ggn där då det är 2 dagar innan 42+0 och om inget hänt då så blir man igångsatt, men så länge ska jag inte gå :-P Som sagt, BF är nu på onsdag. Så vi får väl se när hon kikar ut. Det slog mig idag när jag åkte in, "herregud det är BF på onsdag!". Nånstans känns allt fortf så overkligt så det kommer nog bli en liten smäll i fejset sen när verkligheten VERKLIGEN tränger igenom och man förstår att det där knorrandet i magen är en bebis som ska ut... Ja jösses. Men som jag också nämnde tidigare, hur gärna jag än vill, så är det kanske smidigast om hon håller sig några dagar så pappsen å voffsen får krya på sig!


Städade en sväng innan så nu är huset tiptop igen. Hunden går runt och har tråkigt då jag inte har orkat med någon promenad så det blir lite småpyssel för att försöka få honom nöjd. Hussen bara ligger i soffan och vilar och sover så det är lite uppassning där oxå ;-) I morgon ska jag försöka ta mig till vet, det är riktigt drygt att köra bil nu! 



 
 
Nina

Nina

20 februari 2012 21:34

Riktigt fin hund har du! vi har en labrador men sättet som din hund verkar vara på, enligt din beskrivning och hur han har sina ligg stilar så är han väldigt lik vår labbe tjej :P trodde vår tik var ensam med att ligga så raklång som en matta ibland.

http://niiinais.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards