Duke

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Jessica Olsson - 8 oktober 2010 20:39

på dagis så är vi trötta. Trötta men också nöjda :-) Veckan har gått superbra och jag är såå stolt över lillplutt! Han har skött sig över förväntan, hade väntat mig mer gruff, tjafs och kinkighet då jag är i närheten hela tiden, eller om jag grejar med andra hundar. Han har skött sig i boxen, även om han haft lite tråkigt emellanåt. Han har röjt i lekrummet, och idag gick jag på promenad med honom + 2 andra hundar samtidigt, Duke i ena handen och de andra 2 i den andra, och det gick hur bra som helst :-)


Det är mycket gott som bjuds på dagis! Samt mkt godisregn i hans box nu i början för att få fram de beteenden jag vill ha när han är där. Han har lärt sig otroligt fort vad som gäller i boxen.

  


Mammas trötter:

        


Ovido - Quiz & Flashcards