Duke

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Semester

Av Jessica Olsson - 13 augusti 2010 12:22

I morgon är det tänkt att jag å husse ska åka iväg på husvagnssemester ner till Skåne, Falsterbo! Men nu får vi se, bilen vi ska låna av Fredriks päron gick sönder igår å står på verkstad idag... Om allt går som det ska så ska vi på kräftskiva hemma i grannskapet i morgon kväll och direkt efter den så beger vi oss av i natten, ner mot Skåne!

Hunden får tyvärr vara hemma hos mamsen *snyyyft*, vi pratade och bollade lite men kom fram till att hur roligt och mysigt det än hade varit, å hur jobbigt det än är, så blir det nog bäst om han får stanna kvar här hemma. Mamma är nog glad för sitt sällskap oxå så hon slipper sova själv, pappa drar till Mallis på tisdag, å mamma är som hon är... Extremt mörkrädd samt en livlig fantasi som gör att hon sover med golfklubbor å dylikt bredvid sängen, jag ljuger inte!


Snodde en bild från campingens hemsida, det är sjukt fint där nere, har varit där förr å Fredrik har varit där i princip varje sommar sen han föddes :-)

  

 
 
linaa

linaa

13 augusti 2010 13:57

Vad skönt med semester! hur länge blir ni borta?
tungt o lämna duken hemma men ibland kan d va skönt o få lite mer frihet för sig själv oxå.

http://linaabjornemalm.blogg.se

 
linaa

linaa

13 augusti 2010 14:25

vad bra att du skriver de men jag anm. o försöker ta mig dit på någe vis:D mamma kommer från linköping o ska dit så får lura hit dem dagen innan!!

http://linaabjornemalm.blogg.se

 
Petra Lindroos

Petra Lindroos

13 augusti 2010 15:06

Åhh hoppas att ni får igång bilen och kommer iväg. duke kommer vara bortskämd när ni kommer hem :-) det blir vår Dino när han bor hos mina föräldrar men det är ok för mig. Ha det bra! // Petra

http://plindroos.blogg.se/index.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards