Duke

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Tjohej

Av Jessica Olsson - 7 juli 2010 21:15

Nu har lilla Donnan åkt hem, och vi saknar henne. Dock hade hon börjat löpa och de två hade börjat fatta lite tycke för varandra så nog var det lika bra, och lite skönt ändå att hon fick åka hem till sin familj, men ändå... Nu vet jag iaf ännu mer att jag vill ha en hund nummer två, NU! :-) Varför är man tillsammans med en sån vrång husse?? (Jo för annars hade jag redan haft en hel hög med hundar av olika raser, lite olika katter med samt säkert också en och annan mus eller två...) MEN ÄNDÅ!


Vi har det trevligt ändå jag och min lilla plutt. Jag uppskattar honom mer nu när jag såg hur Donna var, hon var jättelydig och go men hade inte sånt som jag eftersöker. Hon var lätt att ha att göra med, men ändå inte. När jag hade henne svansandes efter mig, eller bara var med henne och sedan såg på min egna hund så kändes det så rätt. DET där är min hund, DET är hunden för mig, och han har allt jag vill ha.

Jag har också alltid trott att jag skulle skaffa mig en tik som hund nummer två, "en tjej till min lilla gris", men nej... Ingen tik för mig, de får allt bli en hane tror jag!


Lite bilder från dagarna på landet, vi är fortf ute hos mina päron

                

 
 
Caisa & Cayenne

Caisa & Cayenne

7 juli 2010 22:17

Sötaste fläskläpps-snutten

http://fyrfotingarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards