Duke

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

ZZzzzZZz

Av Jessica Olsson - 25 maj 2009 23:50

Härliga läger, nu är det över! Vi är supertrötta men sååå nöjda! Jag är så stolt över min underbara hund som är så duktig! Vi hade det helt fantastiskt kan jag lova!


Tack ni allihop som var där! Det var otroligt roligt att träffa er, lära känna er och träffa alla goa hundar!!!


Nu är jag jättetaggad för att börja träna lite mer på riktigt :) Jag har fått ny energi, ny kunskap och lite nya vinklar på saker och ting. Det här blir kanon!


Bilderna är på Maya å Condor som tittar efter matte, Duke i buren under träningen samt Duke och DeVito som delar bakutrymmet när jag skjutsade hem Anna och Vito till Västerås.


Kraaam!!

 
 
Frida

Frida

28 maj 2009 21:25

Du ska vara stolt över von Dreggel. Han är en härlig hund!
Jag är så glad över att ni kom. Och det var en fröjd att se dig och Duke jobba tillsammans. Det kommer att bli riktigt bra. Det vet jag :-)
Kul att ni är taggade! Heja heja! Annika är en härlig inspirationskälla....

Pussa på tjocknäsan från urhemmet!

Kram Frida

http://www.deveritas.se

 
Camilla & DeNiro

Camilla & DeNiro

31 maj 2009 02:51

Nu, en vecka senare börjar vi piggna till igen efter lägret! Så otroligt roligt och trevligt vi hade det i "vår" grupp, lydnaden. Det var otroligt roligt att träffa dig och Duke igen, hoppas att det inte dröjer för länge till nästa gång!

Kram från oss!

http://camillan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards