Duke

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Duke heter jag...

Av Jessica Olsson - 9 maj 2009 14:13

... å jag slemmar en hel del! :)


Ibland skakar jag på mig ordentligt och då far slemmet runt omkring mig. Oftast hamnar det på mig själv, som på bilden. Då sprang jag runt en halv promenad och såg tjusig ut! Matte tar aldrig bort det heller... tydligen ser jag väldigt söt ut. Hon såg dock lite halvbesvärad ut när jag skakade slem omkring mig precis när vi mötte ett äldre par häromdagen, hmm... undrar varför? Om jag är söt med slem så kan väl dom oxå uppskatta slemmets charm?



 
 
Camilla & Devarox DeNiro

Camilla & Devarox DeNiro

10 maj 2009 11:27

Haha, det där med slem känner jag så väl igen! Niro är också en hejjare på det området...

http://camillan.bloggagratis.se

 
Urmamman

Urmamman

10 maj 2009 22:20

Jag skulle ju så klart döpt honom till DeVeritas Dreggel!!!!!! *asg*

Tack för att ni kom idag. :-)

Kram Frida

http://www.deveritas.se

 
Dukes matte

Dukes matte

10 maj 2009 22:31

Hehe... jotack! Jag tror inte husse skulle ha några invändningar mot det namnet, vi som sett lille Duken håller nog med helt och fullt!!!
Jag har alltid lite olika namn på Duke; "bebis" när han var liten, numera avancerat till "plutten" eller "pluttis", "killen" hänger också med. Men kanske ska börja kalla honom för sitt rätta element nämligen tattarara, får jag presentera "Mr DeVeritas Dreggel", förut känd som Duke.....

http://www.duke.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards