Duke

Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Bildspel

Av Jessica Olsson - 31 december 2008 11:18

Bildspel på lite härliga bilder tagna senaste månaden samt några härliga valpbilder. Har han varit sådär LITEN???

Titta på dom och tänk tillbaks på vilken söt liten skit man hämtade hos Frida, den där dagen! Pip i bilen hela vägen hem och sen sova gott i köket resten av dagen, medan matte och husse däckade i vardagsrummet i soffan (vi hade jobbat supermycket).

 
 
Moa

Moa

1 januari 2009 17:31

HEJ ja din hund var verkligen söt men han är ju söt nu med tycker jag. Min kusin har en rottis valp på 9 veckor ur söt;)

http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

 
Johanna och Quinnie.

Johanna och Quinnie.

2 januari 2009 07:48

Heej.. Har Duke varit så liten? ;) hehe.. Söt är han alltid! :D
Jo, jag hittade Karolina genom uppfödaren och såg sedan att det var henne du hade visat mig.. ;) tihi..
Hoppas ni har haft det bra i jul och nyår.. =)

Kramar Johanna och Quinnie.

http://web.telia.com/~u15542210

 
Urmamman

Urmamman

2 januari 2009 19:39

Gullungen! Vilken sovstil han har... Den vet jag vart den kommer ifrån...*ler*
Varje natt brottas jag med mamma Babuschka i vår säng och det slutar allt som oftast med att jag förlorar... Ledarskap? Vad är det? *skrattar gott*

Jag håller med, det känns som igår då valparna flyttade. Gud, vad tiden går!
Återkommer snart med ett datum för deras MH.

Kram på er!

Urmamman :-)

http://www.deveritas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Olsson - 24 april 2013 17:29

Haft en strålande dag! Vädret var kanon så jag packade kaffe och bulle och drog till skogs en stund. Sååå skönt :-) Även hunnit med diverse utepyssel och innefix! Nu blir det pizza för oss vuxna och blodpudding till barnet, även duken ska få blo...

Av Jessica Olsson - 22 mars 2013 13:03

Börjar med lite ölhäng!

Av Jessica Olsson - 26 februari 2013 21:07

Idag för exakt ett år sen var vi på förlossningen! Idag för exakt ett år sen ville jag ge upp och gå, om de nu inte satt epiduralen vid det här laget, minns inte helt. Men jag minns det mesta, i princip allt, även om klockslagen inte finns i minnet. ...

Av Jessica Olsson - 25 februari 2013 16:08

Jag var trött som sjutton å bebbe likaså och därför la vi oss en sväng och sov! Nu lite mellanmål innan jag börjar med kvällens middag- klyftpotatis och fetaostfyllda köttfärsbiffar! Till det blir det ngn påssås. Räknade i lådan igår-tror där fanns ...

Av Jessica Olsson - 24 februari 2013 16:11

Det är ju snart dax för kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards